Tema: Re: fw su web-gui
Autorius: Rrr
Data: 2012-08-09 17:38:39
Imk pabandyk mano web fw valdymo programele. Paziurek doc'a (linkas zemiau), ten yra keli screenshotai ir sioks toks LT aprasymas. Bugu turbut yra, neisbaigta/nesuplanuota iki galo, bet veikia. Tai ko reikia tau - yra. Uztruko kelias savaites, daryta paskubomis, todel stebuklo nereikia tiketis.

Viskas ko reikia - LAMP.

P.S. Fotkese LT kalba, bet galima perjungti i EN. (man EN labiau prie sirdies) :D

http://ttl.lt/lfc/ - dokumentacija + tar.gz