Tema: Re: Ubuntu linsux 12.04
Autorius: mix
Data: 2012-06-21 11:43:02
man irgi grub'as, einant "next next finish" keliu, nesusidejo.
pacioj pradzioj pakeitus options i advanced mode ar user - viskas stojo i
savo vietas.

"Paul_"  wrote in message news:pan.2012.05.14.14.44.24@freemail.lt...

Nu man irgi Ubuntu 12.04 LTS alternate uzkliuvo dar net nepradejus
naudoti. Eilini karta nesusiinstaliavo GRUB'as i Raid0. Atsimenu kazkada
su 10.04 LTS irgi suklupau ant GRUB, bet jau nepamenu kaip sprendziau sia
beda. Gal kas gali priminti?

P.S. Sistema su WinXP dual-boot.

Siaip ant senuko P4 naujasis 12.04 32bit dirba leciau, nei 10.04 32bit.