Tema: Re: HP Power Manager Server po Debian Squeeze
Autorius: Zilvinas
Data: 2012-04-27 10:16:14
Labas rytas Nerijau,

Aciu uz pagalba.

Spejau su "skeletu" susipazinti...

Pakeliui spejau suzinoti kad HP "migruoja" nuo HP "Power manager" link
"Power protector" programines irangos - nors kazkaip aiskiai pas juos to
nerasoma.

Keisciausia kad po lenny>squeeze upgreido tas Power manager
nebesudetektuoja UPS'o (bibliotekos nebetinka...? ypac dar kai serveris x64)

Knisiu toliau - arteja audru sezonai - kaime daznai netenkam elektros -
man verkiant reikia kad serveris tvarkingai issijunginetu.

Papasakosiu kaip sekesi.