Tema: Re: Trim keistenybes
Autorius: Nerijus
Data: 2012-04-23 15:00:27
On 2012-04-20 11:01, Aladdin wrote:

> Na ka as zinau, man root particijoje nuliai atsiranda visais atvejais. O
> va kitose particijose niekaip. O del gamintojo uteles po linuksu ir man
> butu labai idomu is kur galeciau parauti.

	Va da vienas ydomu postas.
http://markmail.org/message/wlhgr3wpfpbtbkmm

	Siaip tai viskas OK su discardu, problemos tik tame, kad jis pradeda
trukdyti disko performacui.
	Ir problema cia tikriausiai tame, kad visi SSD gamintojai "shoka pagal
septynkes dudele". Tai yra pritaiko savo SSD smegenis, kad jis kuo
geriau veiktu po septynke. O kai linuxas pradeda elgtis kitaip, tai trim
uzhklausos pradeda konkuruoti su duomenu skaitymo/rasymo uzklausom ir
buna pesda. Bet chia ish dalies ir SSD gamintoju problemos.

	N. M.