Tema: Re: Debian SSD diske
Autorius: Domas Mituzas
Data: 2012-02-29 12:48:15
nu ir prirašėt

> Neprieinu prie aparatūros virš 40K Lt, tad mano matyti
> kontroleriai (HP P400, P410) nesugeba tokiu greičiu skaičiuoti
> parity, kad išnaudotų SSD IO. O be raid ar tuo labiau su RAID0
> reikia drąsaus ir/arba kvailo admino viename...

protingi serveriniai SSD (alia fusion-io) turi parity viduje
kontrolerio, tad papildomai dubliuot dėl patikimumo nėra itin reikalinga.

diskai - daug judančių dalykų ir nedaug vidinio redundancy, ir šiaip
pigūs daiktai, kurie nelabai supranta, kad jie jau sugedę. modernūs
flashiniai daiktai yra smarkiai gudresni, nes jų firmvarai šiame
tūkstantmetyje rašyti būna.

nors mes labiau mėgstam naudot flash'ą kol kas kaip flashcache'ą, turim
ir nemažai serverių su softwariniu RAID0, bo hardwariniai RAIDo
kontroleriai nelabai egzistuoja, į kuriuos per PCI būtų pajungta kažkas
;-) nežinau čia, kaip interpretuot tokią elgseną.

o šiaip jo, kažkada pajungiau 16 X25'ukų per standartinį diskų raid
kontrolerį, tai pakibo ant pirmo benchmarko ;-)

Domas