Tema: Re: E-mail apsauga - paranoja?
Autorius: Nerijus
Data: 2011-12-29 15:36:26
On 2011-12-28 21:53, ABLomas wrote:

> Ačiū ačiū už paaiškinimą, bet tai kad reikėjo ne veikimo išaiškinimo, o
> logikos naudoti tokį nesveiką apribojimą ;-)
> Aukščiau aprašytas variantas neveiks visiems multi-domain mailams
> (hostingo kontoros, kur po vienu IP sėdi keli/keliasdešimt domain name);
> t.p. daugeliui load-balanced sistemų (kur balanceris turi vieną IP) nu
> ir t.t..

	Veiks multidomenams tolka pesnia.
	Esme, kad VIENAS (ir vienintelis toks) adresas, kuri tavo MTA nurodo
HELO sakinyje sutaptu su reversu. Papildomai tavo tas IP gali tureti
nors ir melejona adresu, niekam tai neydomu.
	Sitas dalykas niekaip nesusijes su tuo kokius domenus aptarnauja tavo
pasto servas. Tai aktualu tik gaunant laishkus. O visi aprasyti ivykiai
vyksta siunciant.

> Kaip filtruoja tai aš suprantu, bet logikos tai daryti - nelabai.
> Tiek to, pabūsiu nesusipratęs, kitą kartą kai reiks siųsti e-mail -
> perduosiu paštininkėms tą darbą....

	N. M.

	P. S. Lietuvos "adminams" kaip matau labai sunku savo pasto servo
konfige nurodyti ta adresa, kuris naudojamas reverse. Nors pasaulyje tai
kaip ir rekomenduojama praktika, uztikrinanti paciu adminu mazesni
galvos skausma del nepatenkintu juzeriu.
	Kaip sakoma jums patiems spresti.