Tema: Re: kaip sugauti bot'a
Autorius: Nerijus Kislauskas
Data: 2011-12-22 16:59:15
On 12/22/2011 04:35 PM, NicMC wrote:
> Taip, nepasiūliau tiesioginio sprendimo. Bet, iš kitos pusės - "yra
> serveryje keliolika svetainiu". Nu neteisinga tokiu atveju nenaudoti
> Su*. O padarius teisingai - atkris pats klausimas. O darbo sąnaudomis
> rankinis logų knisimas arba sistemos sutvarkymas, spėju, panašiai užtruks.

Aš manau, kad ne mums spręsti, ar teisinga naudoti Su*, ar ne. Tai yra
administruojančio žmogaus reikalas. Ir klausimas mano manymu neatkrenta
- naudojant Su* vistiek reikės aiškintis, kuri čia ta sveitainė skylėta,
tik kaip pats sakai, lengviau bus tą daryti.

O jei nieko neįkels, o per POST kokio e107 klaidą išnaudojus spamins? Ir
ne per localhostą? Vistiek teks graibytis loguose - norim mes to ar ne.
--
Pagarbiai,