Tema: Re: transmission web interface + iptables
Autorius: arulis
Data: 2011-11-24 11:40:36
Pirma, viskas pas tave uzdaryta, net ir gaves paketa, desktopas neatsakys
nieko. OUTPUT - reikia israsineti.

taip pat neaisku ar Desktopas kazko dar nores? pvz interneto i kitur? tai
tada reikia papildomu taisykliu.

O nafik to reik? jei nenori kad kas listu, su netstat -lnptu susirandi
atidarytus portus ir uzdarai iptablais. jei nenori kad ir iseitu paketai,
tada kitas dalykas