Tema: Re: Ubuntu ir TV tiuneris ?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-07-31 20:22:55
Dėkui žmogau, dabar jau matau televiziją. Na ir reiškias su geležim tvarkoj.
O ar draiveriai tvarkoj per device manager žiūrėt ? Ar čia negalioj šis Win refleksas ?
(device manager sukišau, klaustukų ar ko panašaus nerodo).

Bet problemos tas tvtime man neišsprendė: man reik įrašinėt, ir įrašinėt su šeduleriu,
o tvtime to nemoka. Paieškos tesiasi, padėkit broliai kompiuterastai.

Žodžiu reik padaryt videomagnetofoną kabelinei įrašinėt (taigis kompas + PCI analoginis
TV tiuenris + softas, bandau su Ubuntu, ale kolkas nesigauna).