Tema: Re: IP adresai
Autorius: ABLomas
Data: 2011-04-12 19:25:29
On 2011.04.12 15:16, lingus wrote:
> nepumpuoju naujos versijos, bet man reikia atsidaryti ne tik LT, bet ir
> dar keletui valstybių, tai gaunasi tų taisyklių nemažai. Jaučiu reiktų
> eit ant shorewall, gal jis atlaidesnis lameriams, kaip tau jis?

Shorewall'o nenaudoju, bet manau kad joks prietaisas neveiks
korektiškai, jei jį naudosi ne pagal paskirtį.

Aukščiau tebėra mano pateiktas pavyzdys su ipset'u - netgi su įvairiais
rūšiavimais jis nepasakyčiau kad stabdo. Gal ir naudok ipset'ą su keliom
iptables taisyklėm, nei kad kurt kelis tūkstančius iptables taisyklių?