Tema: Re: cross: Kompiuterio laikrodis
Autorius: Seitan
Data: 2011-03-31 15:05:33
Na, nesizniurek - niekas gi neverchia. Ash irgi, kai man 12 metu buvo
esu sukonstraves kvarcini laikrodi su rusishkais loginiais elementais, tik
ka tai keichia? Tikslumas buvo nenuostabus, - po minute per menesi
skubedavo. Be to, aukshciau yra postas, kur zhmogus paaishkina, kad
netikslumas vistik yra. Be turbut tu neskaitysi.