Tema: Re: Q; LibreOffice 3.3.1 ir 3.3.2 Calc'as Debian'e
Autorius: ejs
Data: 2011-03-23 22:27:42
2011.03.23 21:50, Laimis rašė:

> Tai, aišku, ne mano reikalas, tačiau jei iš to calc'o reikalaujama tik
> gražių/patogių grafikų, tai turbūt būtų naudinga/paranku įvaldyti gnuplot:

šiaip jau reikia man kaip taip įvaldyti Matlab'o grafiką. CSV pasirodė
greitas, patogus ir neteisingas būdas išgauti duomenis iš struktūrų masyvo.
Tiek kad rašydamas CVS eksportą pagaliau supratau tų duomenų struktūrą ;)

> Gana paprasta ar bent jau nesudėtinga. O tada jau eksportuokis kaip/kur
> tik širdis geidžia: LaTeX, eps/pdf, png, jpeg, ...
> Eps'ą (pdf'ą) įmečiau į o.binaries (subj.: gnuplot plot).
> Yra ir frontend'ų.

O legendos, tekstai, grafiko dydis sunkiai valdosi?
Būna atvejų kai reikia trumpinti straipsnį per kelias eilutes, va ten ir
praverčia galimybė palikti šrifto dydį, bet prikirpti grafiko aukštį.

--
ejs