Tema: Re: filtravimas libreoffice calc
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-03-09 19:14:53
2011.03.09 18:57, montini rašė:
> Nepadeda (nurodyta "Lithuanian" beje). Pridedu iškarpą, kaip atrodo
> (labai atsiprašau už KB jei ką)

Ops, kalba eina tik apie iššokantį sąrašą?
Tada aš nelabai žinau kaip elgtis ir kur taisyti.
Tokiuose sąrašuose aš „ieškau“ rinkdamas klaviatūra ieškomo žodžio
pradžią. Tada tame sąraše atsifiltruoja tik tie įrašai, kurie prasideda
surinktomis raidėmis. Pirštai nesustoja „kalt“ nesurinkę 2-4 pirmųjų
ženklų. Retai kada būna, kad tiek ženklų neužtektų, kad sąraše liktų tik
ieškomas žodis. Beje, jau pažymėtas. Tada belieka patvirtinti
pasirinkimą. Dabar net nežinau kuris klavišas ir pirštas tai padaro
[TAB] ar [Enter]. Vienu atveju kairės rankos mažylis, kitu – dešinės
mažylis turi atlikti šitą darbą, bet šitai įvyksta jau kažkur pasąmonėje :).

Užtat kaip subiesina sąrašai, kuriuose reikia rinktis vizualiai arba
atpažįsta tik pirmąjį simbolį paspaustą klaviatūroje.