Tema: Re: Rhythmbox ir kirilica
Autorius: Arunasst
Data: 2011-01-19 14:42:59
Taip tikrai, mano klaida paaiskinime, persiprasau. Na bet
zmogui tiko kaip yra, sake trins rusiska slamsta vistiek :)
PS. Va prie progos ir pasigirsiu. Pirmas klientas sutiko
isbandyti Ubuntu, tai as jam islaiziau viska, sudejau compiz,
patiuninau langus ir t.t  Zodziu pamates net issiziojo, labai
patiko kad viskas Lietuviskai... na bus matyti, kaip greitai
gris :)

> [...]
wrote in

perkoduok juos i