Tema: Re: UBUNTU + WINE + WINDOWS GAMES :)
Autorius: bullka
Data: 2010-12-20 09:46:45
Aš pabandžiau kažkada pasileisti Ubuntu+uTorrent. Net .torrent failus su ta
Windowsine programa susieti pavyko gidų pagalba.

O bet tačiau, bottom line: hemarojus tas Linux'as yra ir tiek ;) Tačiau
turiu pripažinti, kad nedidelis progresas jau yra jaučiamas (nuo paskutinio
karto, kai šiek tiek teko susidurti namų sąlygomis 1999-2000 metais). Linux
vartotojai gal įvardintų, kad tai yra didžiulis šuolis. Bet mano akimis -
dabar Linux GUI ir patogumas po truputi vejasi ankstyvasias Windows versijas
;)

Nusibausiu pats... galit čia labai nesireikšti :)