Tema: Re: Ar yra toks variantas?
Autorius: Hyperlink
Data: 2010-12-13 11:28:59
?netaip.
Man reikia, kad kiekvienas kompas prasinestu serveriui savo ip ir hostname.
Wins serveris padaro tinklo kompo duomenu baze. Kai kompas gauna per dhcp ip
adresa automatiskai gali gauti ir wins server adresa, tada jis replikuoja
savo hostname nurodytam wins serveriui. Tokiu budu paprasciau sekti, ar
tinkle yra ne imones kompiuteriu.