Tema: Re: Klausimas naujoko
Autorius: Dex
Data: 2010-09-10 09:25:15
Kaip aš suprantu, prieš leidžiant install'ą reikia užmauntinti tavo
source'ą.

jei tavo D: diskas yra su FAT32 particija, rašai:
mount -t vfat /dev/sda2 /mnt/D (direktoriją D prieš tai reikia sukurti
/mnt viduje)
jei NTFS, tai:
mount -t ntfs /dev/sda2 /mnt/D

na ir tada, install'o metu gali nurodyti source'ą kaip /mnt/D/LinuxSuse

jei ką, plačiau: "man mount"

Dex