Tema: Re: Problema
Autorius: Idomu
Data: 2010-10-15 11:58:56
na uzejau i /proc ten susiradau pagal 27784 ir matau exe stoviu, o linko
negaliu paziureti, nes ssh neveikia, cia is serveriai.lt per webmina ziuriu
file manager ir command shell, tik jei naudojuosi, o ssh netinka
slaptazodis, tai nezinau kaip linka paziureti..... :(
o /tmp nestovi sshd zinok.. cia tik .ICE-unix ir .webmin....
pasiklydes as problemos issprendime, gal Jus "Aruli" galite dar kazka man
galite pagelbeti...?