Tema: Re: HP pavilion ir MAC OS
Autorius: baronkis
Data: 2010-08-02 19:38:01
Snow Leopard 10.6.1-10.6.2 SSE2-SSE3 Intel/AMD Hazard
guli linkomanijoj, dar ir youtube filmukas prikabintas kaip susiinstaliuoti.
esu bandes tigra, senesne versija, ant dell D520, tai normaliai ejo, bet po
to skirsnius sudejaus failu istemos nepakeites, tai brangiai kainavo duomenu
atstatymas. Daugiau nebezaidziu. Grazus ir win xp :) tai uzsitikrink duomenu
saugumu, vistik kita failu sistema.