Tema: Re: P.S.
Autorius: Velokoraptus
Data: 2010-07-19 20:00:37
On 07/20/2010 06:44 PM, Andrius wrote:
> o nebandei failo vardo pasikeisti pvz  y    xxx.doc ???

taigi ten visas tinklapis, jei pakeisiu failo varda - neveiks linkai,
jei butu man tai man asmeniskai px, galiu kaitalioti bet ka, bet cia
zmogui be interneto kuris nemokes ten knistis po bylas ieskoti failu.
Gal sakau kokia komanda consolei yra, kad force'intu bylos kopinima ar
kazkas panasaus ? Tiesiog perkelti taip kaip yra. Zodziu, kad kuo maziau
gemarojaus butu, kazkaip niekada nepasitaike dar tokia nesamone, kad del
encodinimo mestu errorus ant linuxu, seniau buvo atsitike bandant rasyti
su nero kazka ant windows'u :)