Tema: Re: del ubuntu naujos versijos
Autorius: Levas
Data: 2010-04-29 22:49:24
tada as is tu super iskrypeliu... nes kiti iskrypeliai net nusistebejo, kai pradejau bedavoti apie upgreida....
Tiesa kompiukas ne desktopines konfiguracijos ir isjungiamas buvo tik kai keisdavosi hardware.

Beja, win xp pas mane namie irgi iskreipta. Jau n metu neperinstaliuota. Va turiu win7 legalia, bet vistiek tingiu migruoti :)
--
Bye, Levas