Tema: Re: OCR
Autorius: Levas
Data: 2010-03-14 20:21:57
Pradiniai duomenys- jpg spalvoti. Shudinas tessaraktas valdo tik tiff ir dar nekompresinta. Su imagemagick paverciau i tiff... ir pavadinau failas.tiff, o tessaraktas sako unknown format... ilgai krusausi, kol nepervardinau failo i failas.tif (su trim raidem po tasko). Pirma karta gyvenime maciau toki kvaila sprendima. O gal man nepasiseke (jamiau debian standartinius paketus, jokiu ten rankiniu kompiliaciju nedariau).

--
Bye, Levas