Tema: Re: BIND DNS cache
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2010-03-10 21:25:32
> 2. kai naudojami google dnsai. net jei neivertinama kaip brute forc'inimu,
> tai islieka keletas
> salygu. bendrasis uzlaikymas kiekvienai uzklausai (kreipimaisi vyksta i
> uzsieni) turi milziniskos
> itakos. neatmetant klausimo kokia slanga/as turi tas ovh.lt i uzsieni.

O įtaka yra štai kokia. Iš mano provaiderio:

# ping 8.8.8.8
PING 8.8.8.8 (8.8.8.8) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=1 ttl=243 time=33.4 ms

33.4 ms * 1000 = 33.4 s

Tai yra vien tik tam, kad paketas suvaikščiotų pirmyn-atgal.

Na tai ko norėti? Kuo arčiau DNS serveris, tuo greičiau jis atsakys į tas
pačias užklausas.

Kitas dalykas, ar tikrai reikalingas lokalus kešuojantis serveris? Taip, jei
užklausų daug ir jos nors kiek kartojasi. Pnz. normaliam web serveriui tai
visiškai neaktualu.

Galų gale yra provaideris, kuris turi dažniausiai turi kešuojančius
serverius.

O Debiane ištiesų -- apt-get install bind9; /etc/init.d/bind9 start; echo
127.0.0.1>/etc/resolv.conf