Tema: Re: thunderbird
Autorius: Nerijus
Data: 2010-03-02 10:14:21
On 03/02/2010 09:44 AM, klwn wrote:
> Speju visus daknises postas.. bet gal kas koki linka ar patarima duotu,
> kaip ant thunderbird pasidaryt combine and decode... anksciau cia buvau
> rades, dabar deja nematau..
>
> Is anksto aciu atsakiusiems

	Neveikia. Tai yra nera tokio plugino, kas ta darytu. Galima tik
"ranmokis" mas nerealiai uzhknisa ir nepatogu. Ir man asmenishkai da ne
visada veikia. :-(

	Jei trumpai ir tiek kiek pamenu, tai sukopijuoji visus laishkus kuriuos
reikia dekodinti i viena local folderi (ji reikia susikurti thunderbirde
priesh tai). Tada nueini ir FS susirandai failiuka atitinkani ta
folderi. Po to ish komandines eilutes padarai uudecode (nezinau kur
softux yra bet pac rasi) ir fsio. Turi eml faila, kuriame visi laishkai
sujungti i kruva. Nu kazkas tokio. Gal koki etapa ir plaleidau.

	Imho nerandu kazko tokio "naudingo" njuzuose del ko verta butu taip
zhaisti.

	N. M.