Tema: Re: bakupas 300 gb
Autorius: Justas Butkus
Data: 2010-02-22 23:09:53
Vai tai. Bijau upelio tekančio, bet tai...

2010.02.22 21:24, Vasaris rašė:
> Greitis?

Mmm, tarkim, kad čia back-up'as daromas ne visai tuo laiku.
Ir tarkim, kad reikia pabandyti nukopijuoti duomenis ir jau tuomet
galvoti kas su jais nutikę.
Tiesiog kitoje rankoje.
....nes berods, aš, neminėjau greičio. Ar čia sąryšis su ankstesne
pastraipa apie rsync? Mea culpa, neįtraukiau konteksto perjungimo...

> Nežinoma, koks yra atsarginės kopijos darymo langas. Nes įmanomi du atvejai: spėja/nespėja.
> Jei nespėja - įmanomi du atvejai - yra prastai sukonfigūruota sistema ir tai pataisoma arba yra faktinis butelio kakliukas.
> Jei yra faktinis butelio kakliukas - šiais laikas arba yra pinigų arba nėr :-)

Jei bet kuriuo atveju bandome spręsti - gal reikėtų spręsti taip, kad
pavyktų ir žinoti, ar nukopijuoti duomenys yra vertingi?
Turiu omeny - smagu žinoti, kad kopijos daromos, bet dar smagiau, jei
prireikus atstatyti paaiškėja, kad ten tikrai tie duomenys, kurių prašiau...

Kažkaip prisiminiau vieną kiek platesnį langą. Kai pinigų nėra magijai,
o duomenų - apie 1.5 Tb. Ne tai, kad daug, bet norint padaryti po 3 CD
kopijas... Daroma viename aparate, tikrinama kitame. Na, tiesiog dėl
visa ko. Ten memtester'is, taip pat dėl visa ko, - prieš tai.
Ai, ir žinoma tvarkingai užrašome rankute ant CD - kas ir kaip.
....čia, matyt, ne tas atvejis, kai galima ranka į popieriaus lapą
perrašinėti. :)

> Skylėtas RAM labai puikiai gali nesimatyt sisteminiuose įrašuose. Aišku paprastai tai pasireiškia kaip nors fiziškai, bet nebūtinai. Čia sėkmės reikalas, kur skylės - duomenų ar kodo segmentuose.

Žinoma, būna tikimybė vienas-iš-neįmanoma, o čia net ir to nereikia, bet
sveikai naudojamoje sistemoje lyg ir turėtų įrašuose kartas nuo karto
išlįsti kas nors ne-į-temą. Aje?

Bet čia iš vis ne į diskusiją. Tiesiog, gal palaistymas.

--
JB