Tema: Re: ubuntu + hdd = atsargiai
Autorius: padugne
Data: 2010-02-17 01:09:50
On Tue, 16 Feb 2010 23:27:19 +0200, Levas wrote:

> cia man windoze persirasyti opensourcine? :) Siaip uzteko isjungti
> energijos taupyma ir windoze nebeisjungia disku.

Tiksliau disku firmwarius pritaikytas windozes draiveriu elgesiui kuris
visiskai nebutinai turi kazka bendro su standartais.

Situo powerseivingu kaip zinia uzsiima patys diskai, ir jis
konfiguruojamas atitinkamos konstantos pagalba. Kurios konkrecia reiksme
disku gamintojai interpretuoja kaip jiem labiau patinka.

Seip ir ubuntu uztenka atjungt disku managementa acpi skripte ir jis irgi
nebekisa nagu.

--
kthxbai.