Tema: Re: Kokia distribucija rekomenduotumet?
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-24 13:24:57
KlevoLapas wrote:
> Ganetinai ilga laika esu atitrukes nuo linux, tad nelabai dabar gaudausi
> tose distribucijose.
> 1) Pagrinde ko noretusi, tai, kad butu kuo didesnis paprastai instaliuojamo
> softo pasirinkimas, uzdaras softas (draiveriai, kodekai...) taip pat butu
> lengvai instaliuojamas. Kitaip tariant noreciau kuo maziau vargti kazka
> instaliuojant.
> 2) Toliau turbut butu hardware atpazinimas ir palaikymas, vartotojo
> draugiskumas ir kiti dalykai.
>
> Dabar akys krypsta i opensuse, ubuntu ir mandriva.

	Tai tu dirbsi su kompu, ar instlaiuosi viska padriad? Jei instaliuosi,
tai nieko doro su Linuxu manau nebus. Jei zhadi per savaite softa
susimest ir po to du metus dirpt, tai tada galima bandyt. Bet tada
reikia zhinoti su kokiu softu dirpsi, ir pazhiuret kokia distribucija ta
softa palaiko geriausiai. Daznai softo gamintojai tai deklaruoja.

	N. M.