Tema: Re: iptables masquerade
Autorius: ejs
Data: 2009-11-23 01:32:29
lingus rašė:
> Na ar paketui lįst į tunelį ar varyt į internetą per NAT galima
> identifikuoti tik pagal destination adresą (IMHO)
> Strongswan po debian nesiūlo man jokių atskirų /dev/aisu, arba nematau.
> kaip jis ten juos susirūšiuoja man kol kad mistika... :)

ifconfig ?
http://www.linux-magazin.de/Heft-Abo/Ausgaben/2006/08/Doppelnase

> Matyt todėl ir nesugalvoju kaip man prieš MASQUERADE taisyklę pasakyt,
> kad jie skirti ipsec'ui. Va tas markinimas man užkliuvo, bet kolkas be
> vaisių. Ar įmanoma padaryt taip, kad MASQUERADE darytų paketams tik be
> tam tikro marko?

iptables -t mangle -A PREROUTING -d 192.168.40.0 -j MARK --set-mark 2
iptables -t mangle -A PREROUTING -d 10.25.222.0/29 -j MARK --set-mark 2
iptables -t mangle -A PREROUTING -j MARK --set-mark 1
iptables -t nat -A POSTROUTING -m mark 1 -j MASQUERADE

teoriškai taip, praktiškai reiktų galvot šviežia galva.
--
  ejs