Tema: Re: HDD backup
Autorius: bambukas
Data: 2009-11-19 09:52:58
uzkrovus sistema is CD Norton Ghost visai nekreipia demesio i tai ka
kopijuoti, t.y. bytas po byto kas yra diske (pataisykit jei klystu), yra
netgi opcija kad nekreipti demesio i sugadintus (nenukopijuojamus) sektorius
, labai patogu kai reikia istraukti info is apgedusiu mirstanciu disku kai
disko prijugimas prie sistemos gal but jau paskutinis.... kai sekanciu kompo
uzkrovimu diskas jau nebeatpazistamas..
pasidarai ta *.GHO faila (ar seka) ir ramiai sau po ji gali knaisiotis po ta
faila su ghostexplorer