Tema: Re: compiz po kiek laiko pradeda springti
Autorius: Laikas
Data: 2009-11-11 22:18:42
nu as pastebejau, kad man stringa (jei taip galima issireikst) kai
lapinas ugninis paleistas buna, nes jis pas mane kazkaip vis daug
virtual memory eda ir proco (3~4 tabai - 400~500mb)
o kai ji isjungiu sukasi kuo puikiausiai
aisku dar nuo efektu priklauso kokius isijunges.
kompo neisjungineju ketvirti metai, perkraunu karta i menesi
profilaktiskai.
vaizdas intelis integruotas, procas 2x2ghz, ramas 1gb