Tema: Re: Kernelio atnaujinimas Debian lenny
Autorius: Rimas
Data: 2009-11-06 21:00:50
Edvinas Juozaitis wrote:
> Sveikas,
>
>  http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-apt-get.en.html#s-pin
>

> papasakok kas per neveikimas, po branduolio atnaujinimo? gal tiesiog
> nepaleidi vmware serverio konfiguratoriaus, kuris is naujo sukompiliuoja
> reikalingus modulius?
>

> gero vakaro,
> Edvinas
>

> "Rimas" <info@infotwin.com> wrote in message

> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4579 (20091106) __________

> http://www.eset.com

Esu megejas ir nezinau daug linuxo gudrybiu.Todel kiek ismmanau tiek
stengiuosi tvarkytis.
Galimas atvejas jog pagydyti galima buvo ir anksciau.
Esme tame jog man ir  anksciau buvo problema  su  debian etch versija.
Suinstalinau vmware serveri i etch. Veike jis man puikiai. Updeitus
darydavau viskas gerai budavo. Bet viena karta updeitinau kerneli ir
pokst pastrigo vmware serveris, nebepasikrove rase kad nesuderimaas su
ta kerneleio versija.Nepamenu kuri versija. Padariau nauja isntaliacija
  vmwaro deja nepadejo. Veliau etch atnaujinau iki lenny vel bandziau
instaliuoti ir tai nepagelbejo.
Dabar visiskai svieziai suinstaliuotas lenny ir vmware server 2 veikia
puikiai kol kas, bet va padarius apt-get update, apt-get upgrade man ir
vel siusosi naujas kernelis. Bijau updatinti  nes manau, kad vel nebeveiks.
ir dar vienas dalykas tiek ant lenny tiek ant etch   localhost:8222 arba
localhost:8333 prisijungimas pastringa ir nebegalima valdyti srverio.
Niekai nesuprantu kodel? Kai perkraunu vmware serveri kuriam laikui
prisijungimai atsigauna. Po kiek laiko vel uzstringa, o tuo tarpu visos
suinstaliuotos OS veikia be problemu. Nors ir negalima prisijungti prie
pacio vmware serverio valdymo.
Gal yra kokiu ideju kaip galima butu sita beda  sutvaryti?
Gero vakaro,
Rimas