Tema: Re: Linux backup skriptas
Autorius: bertas
Data: 2009-09-24 11:38:44
O dar jeigu konkrečiau tai išvis gerai būtų. Kiek internete radau backup
skriptų visi kopijuoja ištisus katalogus, arba išrenka tik atitinkamus
failus, bet nebeišlaiko katalogų struktūros. Iš principo man iš tų
userių katalogų reikalingi failai tik iš desktop ir my documents. Kitus
reikėtų ignoruoti.