Tema: Re: CRM
Autorius: justas.p@work.lt
Data: 2009-07-23 09:49:15
Paantrinsiu kolegai:
    Jei kyla tokie klausimai ir dar reikia kazkam paruosti naudojimui ir
nesiseka bendrauti su google tai gal tikrai nereikia pradeti nuo CRM'u tuo
labiau nuo Sugar'o, nes jis nera taip jau lengvai suprantamas naujokui (apie
koda).

Jei jau prisizadejai kazkam kad padarysi bandyk naudoti vTiger.
Pradedanciajam daug lengviau suprasti kaip ir kur ten kastruoti koda ir be
to yra daugiau maziau pusetinas vertimas i lietuviu kalba.

Shkias gl hf