Tema: Re: Bayes
Autorius: Sleepy
Data: 2009-07-08 13:12:37
kad munpack gaves maila su text attachmentu
nukarpo visus headerius ir palieka tik pati texta
kuris bayes'ui manau daug naudos neduoda
ar ash klystu ?
plius ishkyla problema kad vieni spamai turi mime kuoduotu daliu kiti
neturi ir jei visa ta daikta automatizuoti (ko mes ir siekiam)
tai gali gautis taip kad sheriam bayes ne kosheriniu maistu
ir to pasekoje neaishku ka tas bayes'as ishmoks
kalusimas nr2
ar  pats naudojui tokia sistema kokia siuulai man ir ar tai veikia
ir jei galima su skaiciukais

aciuuuu