Tema: Re: nat loginimas bridge
Autorius: Donatas
Data: 2009-06-01 12:25:30
radau, ir padariau sitaip iptables -t nat -A PREROUTING -i br0 -j
LOG --log-level debug --log-prefix "[PREROUTING]"

ar gerai ? pazejus logus lyg ir gaunu to ko noriu.
klausimas, kaip padaryti, kad situos logus i atskira faila mestu, netgi
folderi. ir istrintu tarkim keliu dienu senumo. nes logai tai pildosi labai
greitai :) o man max reikia kokiu 5 dienu.