Tema: Re: High availability
Autorius: ABLomas
Data: 2009-04-14 17:38:53
On 2009.04.13 22:58, azuolas wrote:
> Sveiki, koks geriausias būdas šiais laikais igyvendint HA? perkant
> minimaliai hardwaro. reikia igyvendint : web hostingo,  ms sql
> serverio ir 2 windows serverių HA

Galėsi apibrėžti sąvoką "geriausias"? Pasakysiu tada...
O šiaip tai būdų daug, tik kad geriausio-universaliausio turbūt nėr.

> Kokie protingi budai? Virtualizuot viską su KVM(Proxmox VE ) ir
> kiekvienam servery daryt po vieną guestą?  Performancas nenukentės?

KVM'as turi jau normalius draiverius windams? Jei ne, tai gali imt kad
ir tą patį Xen'ą, kurį citrix'as ne per seniausiai free paleido. Turėsi
viską krūvoj - integruotą HA, reikalui esant supportą jei norėsi babkes
mokėt ir kt. dalykus.

> Kaip del shared storage? SAN? Ka rekomeduotumet?

A tau jo reikia? Daugeliu atveju be SAN'o galima išsiverst.
Vienok, per mažai duomenų, kiek to performance reikia. Galbūt NFS'o per
akis (NAS'ų pasirinkimas tikrai didelis, kainų lygis kitas), galbūt
iSCSI SAN'o per akis užtenka, o gal ir 4Gb FC SAN bus mažai, jei
poreikiai augs ir pradėsi klausinėt kaip klasterizuot fabrikus
performanso link.

> kazkaip lietuvoi nera pasirinkimo arba aš nežinau?  Kaip su SAN
> patikimumu,   jei jis pats suges? reikes dadet hardu?

Manau kad per daug abstrakčius klausimus sumaišius su visai absurdiškais
gaunas nesamonė. Nemanai? Pasidalink nuomone, a?