Tema: Re: debian etch - letas download'as
Autorius: M&M
Data: 2009-04-08 19:27:37
Nerijus Kislauskas wrote:

> Siūlyčiau pasižiūrėt ar nesirenka ant interfeisų klaidos, ar nera
> kolizijų domene.

ifconfig/netstat -i svaru, domene anomnaliju irgi nepastabeta (salia
sekmingai veikia tiek linux, tiek w2k8 box'ai). Tiesa, pirmiausiai buvau
pasikeles Debian 5 (Lenny), bet pamates download speed'a ir staigiai
nerades sprendimo, pamaniau, kad tai naujos distros bajeris, todel
susimeciau etch, nes salia jau turiu sekmingai veikianciu (tiesa, ten
LAN - liaudiskas realtekas :). Idomiausia, kad is po Lenny, ifconfig
erroru' nerode, kai netstat -i raportinio TX, RX klaidu. Kaip jau
minejau, is po etch  - viskas svaru.

--
Kestutis