Tema: Re: 50-55" telikas ant sieninio laikiklio?
Autorius: mrlz777
Data: 2021-01-15 09:58:39
Jo bet matai pries tuos 10-15metu ir telikai buvo tvirtesni.
Dabar ant tu laikikliu kur linka imeciau esu pakabines Philipsus
kazkokius 42" lcd, 10+ metu senumo, tai jo tas Philipsas 42" sunkesnis
uz dabartini Samsunga 55".
Bet uztai Philipsa gali uz kur nori imti, sukineti ir px jam.. o
Samsunga uz vieno kampo paemi, matosi kaip lankstosi :)

Tai cia as kazkaip minti audziu, kad galbut yra kokybisku tv laikikliu,
kad ten kaip nors labai easy vaiksciotu visas mechanizmas ir tada
nebaisu butu ta telika sukineti, nes sukinejamas tikrai bus daznai.