Tema: Re: stb youtubei
Autorius: Dovydas
Data: 2020-12-21 12:15:41
tai viduriai pas abu tie patys (ir pas ta formuler tas pats siaip):
CPU: Amlogic S905X3 Quad Core ARM Cortex A55;
GPU: Mali-G31MP;

su youtube kaip ir viskas aisku, o kaip ziuret iptv? mes dabar iprate
prie stalker arba siptv sodyboj. siptv nepatinka, kad archyva galima
pasirink tik jau is pasibaigusios laidos per epg, kai tuo tarpu mag'o
stalkery gali tiesiog atsisukt pvz 10min nieko nemaigant, jei praleidai
panoramos pradzia :) visoki perfect player kiek bandziau taip irgi nomoka :/

esat bande ta stalker/ministra ant android? normaliai? :)