Tema: Re: Nesimani problema: kuo mazesne gera TV antena
Autorius: MRT
Data: 2018-11-16 12:06:30
> Veiksmas Vilniuje, 6 km nuo boksto i senamiescio puse. Kaip manot ar
> yra galimybe surast/nupirkt efektyvesne mini antena, kuri padarytu
> darba gerai? Pagooglinus maciau yra kazkokios masinines TV antenos,
> idomu kaip ju jautrumas? Gal buvot aptike ka nors labai gero?
> Kazkokios kitos idejos?

Toks jausmas, kad sitas linksniavo kazkas kazkur..
44cm.. tipo kazkur irgi "uzslept"
https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=145375

> PS. Analoginiais laikais man rodos kad Vilniuje pagaut normalu signala uz
> 6 km nuo boksto turbut butu uzteke drata ikist i TV...

3,4km Seskines kalnas - uzstoja monolitinis pastatas..
dratas su burtais vos jama vietom.. kitam kambary.. mazyte paprastute
fygniuske su magnetuku ant teliko korpuso randa ant ribos signala..