Tema: Re: 55" Samsung TV
Autorius: pininfarina
Data: 2018-09-24 22:20:07
Tai dar papasakok, kuo dėl šitų nelaimių kalti Sony telikai.

"Sniegas"  wrote in message news:pobb39$5k2$1@trimpas.omnitel.net...

Nieko aš neprisidirbęs. Kol buvo 6 Androidas dėžutė buvo kaip dėžutė,
dabar, kai atsinaujino į 8 pasidarė plyta. Išjungi - po paros xui
įjungsi, visus mygtukus iš eilės spaudžiu, tai gal po 20 paspaudimo
įsijungia. Bandžiau ir HDMI-CEC, tas pats šūdas, vakar visai nėjo
įjungti kol neišlupau laido iš rozetės ir neišjungiau CEC. Šiandien gal
20 kartų iš eilės visus mygtukus spaudžiojau, kol įjungiau. Jei tik
išjungi ir po kelių minučių įjungi - viskas veikia be priekaištų, net ir
tas pats CEC - su Mi box distanciniu išjungus Mi box išsijungia ir
televizorius. Bet praeina para, grįžtu iš darbo ir BB - Mi box miręs.
Nesuprantu, kur bėda. Build 2303.