Tema: Re: OLED ar QLED
Autorius: Mindaugas
Data: 2018-09-10 11:11:30
Dar pratęsiant temą, aš matau, kad jau OLED kainos pradėjo siekti nustatytą
biudžeto limitą ir matau, kad dažnai vieni pigiausių pasiūlymų yra pas
kažkokią kontorą "Audio komponentai", gal kas daugiau komentarų apie tą
kontorą žino, nerizikinga prasidėti su jais, nes ten įtartinai atrodo, kad
dėl užsakymo kreiptis gmail'u

Mindaugas

"Sniegas"  wrote in message news:pmbar9$3nk$2@trimpas.omnitel.net...

Taip. Kai kuriems net ir neblogai sumoka už tai.