Tema: Re: DVB-S2 nauda
Autorius: newsreader
Data: 2018-08-14 14:40:47
On 14/08/2018 14:26, newsreader wrote:
> As ziuriu 28E ir 19.2E palydovus FTA. Tai per abu susideda nemazai
> naujienu kanalu kaip CNN, BBC, Euronews ir t.t. Yra keletas sporto
> kanalu, labai daug vokisku, anglisku, muzikiniu. Mano poreikius
> patenkina. Po 10 metu mokamos tv ziurejimo supratau, kad nx man to
> nebereikia. Vaikams yra neblogas anglu kalba Nickelodean kanalas.

PS. Mano tv LG OLED55 3 metu senumo

+ Kanalu paieska, imtuvo jautrumas, dekodavimas ir rodymas viskas labai OK.

- Kanalu saraso redagavimas labai nepatogus, nepadeda nei isorines
programos. Diseqc palaikymas ribotas. Pvz. 1.1 protokolo nepalaiko, o
1.2 palaikomas su klaidom (ta pacia komanda siuncia 2x). Finale gaunasi,
kad galima naudoti tik 1.0+tone burst rezima t.y. 6 palydovai max.