Tema: Re: TV vietoje monitoriaus?
Autorius: Paul_
Data: 2018-06-07 17:18:09
Ar televizoriuose matricos pasvietimui naudojami LED su PWM kurie
sukelia akiu/smegenu erzinima netaskysiu (per maza patirtis), bet kad
monitoriai net ir tokiu gamintoju kaip DELL turejo bedu tai faktas. Pvz.
Dell UltraSharp U2312HM 23-inch IPS Monitor with LED turejo sita beda.
Noreciau tiketi kad TV pramone sita beda apejo sonu, bet naujausi TV
visi praktiskai naudoja LED pasvietima, tai yra ir tikimybe tokioms bedoms.

Man taip pat atrodo gera ideja naudoti TV kaip monitoriu, nes jie
pigesni, taciau kol kas yra aisku kad ne visi tam reikalui tinkami.
Issiaiskinau, kad reikia TV palaikytu:
- Chroma 4:4:4 (nekompresinta vaizdo priemimas)
- kuo mazesnis laginimas ~15-25ms (paprastai buna "GAME mode" rezime)

Kol kas atmetami visi OLED TV, nes naudojant statiskai vaizda galimas
"isdegusio vaizdo" efektas - pasikeitus ekrano vaizdui fone lieka
senasis vaizdas.
QLED brangu ir nelabai aiskus man jo kokybes suolis nuo VA ir IPS matricu.
VA - sena ir pasiteisinusi, bet ne visi TV turi geras matricas su
tolygiu pasvietimu.

Kol kas ziurineju TCL 43U6046 (naudoja Android TV OS) arba SAMSUNG 6
serijos TV (su Tizen OS).
Jeigu kas dar zino konkreciu modeliu su 40-43" ekranais, kurie
pasiteisino kaip monitoriai, butu malonu isgirsti atsiliepimus.