Tema: Re: Estjos TV
Autorius: Bronco
Data: 2018-05-25 00:30:23
On 2018-05-23 23:07, Julius wrote:
> Bronco, - Švedijos TV Palangoje nėra toks stebūklas, kai Baltija
>   ar ne 80km. Mano atveju pustrečio šimto.

Atmosferinis reiškinys absoliučiai tas pats čia. Jei kala, tai kala.

Prieš kokių 20 metų pakliuvau ir aš į tokį bajerį, kai mano Motorola
StarTac 130 mobilnikas su ištraukta antena Šventosios pajūryje staiga
ėmė gaudyti po kelis Rusijos, Švedijos, Suomijos ir, be abejo, Latvijos
mobilių tinklų tiekėjus. Prisijungti prie jų, aišku, nerealu, bet
mobilnikas juos rodydavo užtikrintai su vidutinio stiprumo signalu.