Tema: Re: Philips 55PUS7502 vs Sony KD-55XE8577
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-03-02 10:58:38
2018-03-01 23:22, PxYra rašė:
> kokie da argumentai, itunes prakeiskamas, androidini durei su laidu i
> bet kuri kompa susikelei failus baigtas kriukis....

Atvirai pasakius, tai net nepamenu kada į telefoną kėliau kažkokius
failus. Susisyncina per debesis ir viskas.

> o ka tavo apple? be
> itunes niekaip, draiveriu abiem reikia, a jei kompe nera interneto ir
> nera itunes? ka sedi rukai desra,

Pamiršai dar situaciją kai nėra elektros.

Beje, kiek aš pamenu, tai psijungus tavo giriama Samsungą, jis kaip
diskas neužsimountino, teko instaliuoti kažkokį Samsung brudą.

> nerootintam tel yra adguard, ka turi
> tam apple?
> bb i aki turi, panaudok kada telefona su vienodais appsais su
> adguard ir be jo, suprasi ka turiu omenyje

Šiaip jau turi tą patį adguard:
https://itunes.apple.com/app/apple-store/id1047223162?mt=8

> aisku tik viena, jei esi asilas ir tiki viskuom ka sako per telika ir
> apple tai eisi su stajaku apple produkcijos pirkt nes apple tau pribure
> kad jie geriausi, a tu nesigilines ir patikejai

O kaip pavadinti ta, kuris žinovo tonu kazką aiškina apie tai, ko nežino
ir kuo nei trupučio nesidomėjo?

> gal dar nori apie updeitus pakalbet kurie letina iOS, updeitus kurie
> daro fyntus su batareika?

Kaip suprantu, tai tokius fintus kone visi daro.