Tema: Re: media grotuvas Mede8er 1000X3D
Autorius: Kesha
Data: 2018-01-04 13:52:46
Lawrence Jamieson presented the following explanation :

> Bet tai žiūriu, kad su tuo Panasonic, tipo nieko nemokančiu, reikalai
> visai neblogi, nes 2012 metų telikas kaip rodė jutubą, taip ir rodo...

Šiaip tai net neprisimenu, kad išvis būčiau per mede8er jutūba kažkada
žiūrėjęs, gal pradžioje - pasižaidimui, nes man žiauriai nepatogus
valdymas su pultu, dėl to ir prie telios priedelio, kuris nors ir rodo
jutūbą, bet labai jau užknisančiai ten su realizavimu, tai būtent ir
buvo dapirktas mi boxas su android tv.