Tema: Re: webos idomesni appsai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-22 16:24:39
Aš čia Mančesteryje youtube žiūrėjau per Samsung teliko appsą, prieš
kiekvieną video buvo reklama, o jei video ilgesnis ir per vidurį
įkišdavo reklamą. Dabar jau apie porą savaičių youtube žiūriu per Xiaomi
Mi box - nė karto neįkišo reklamos. Per išeigines nuo ryto iki vėlaus
vakaro youtube suku - nė vienos reklamos. O juk ir routeris tas pats, ir
IP adresas nepasikeitė. Nesuprantu, ko į tą Samsungą youtubė taip
reklamą kiša.