Tema: Re: Na ir dar del teliko
Autorius: Saulius74901
Data: 2017-12-20 14:45:18
Aha atspėk.
Pagal mane mirkčioja tas jų Ambilight tik aukštesnės klasės pilypuose.
Visi kiti, jei neklystu, tik šviečia. Parduotuvėj pamaigyk.

Pilypas buvo blogai daug metų, t.y. nuo tada kai pradėjo gamint LCD, kol
gamino CRT buvo tikrai ant bangos.
Netikiu, kad per pastaruosius metus proveržis buvo toks, kad kitus bent jau
prisivijo.