Tema: Re: Re:del tcl tv
Autorius: pininfarina
Data: 2017-12-18 23:03:40
Del 10 metu tai gal perlenkei...
Sakyciau, telikas perkamas ~5...
O del vidines atminties-yra, android.
Jei jos mazai, pasijungi isorini diska.
Bet su teliku pumpuot, hmm...tam yra NAS, siaip jau.

"albinas"  wrote in message news:p199hv$e5l$1@trimpas.omnitel.net...

Kad jau nieks nesusidure, tai lengvesnis klausimas: ka pirkti 55"
uz iki 700 eur :(. Reikia kad youtube garantuotai veiktu bent 10
metu, nu ir paprastas tv dvb-t. Tai turbut ir viskas, nelieka nei
vieno kandidato?
Samsung lyg ir atmenu apriori del nesamoningos modeliu gausos, be
to kiek zinau po 2 metu nebeupdatina os.

Nu ir dar pora klausimu is serijos smart tv zaliems.
Kodel niekur smart tv nera vidines atminties? Nu kad isirasyti, ar
net is torrent kliento appso (nzn ar buna) atsisiusti filma
zmoniskai. Tai kaip grojat torrent filmus, per usb flasha?

Kas padare ispudi gyvai shope, tai lg magic remote. Nuo kurios lg
klases jis buna, ar su mano biudzetu nebus? Ar yra kitu brandu
panasus dalykas?

Ar galima visuose os pajungti paprasciausius pele, klava per usb?
Kad veiktu youtube navigacija + paieksos ivedimas. Ar reikia
tirti konkretu os?

Bl kaip sunku issirinkti tv.. ir dar tie modeliai lt kai kuriais
atvejais skirti aborigenu salims turbut, kad juos googlinant
nieko neranda. Ir atvirksciai - paemus modeli is gero review,
nerasi jo lt.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/